Obchodní podmínky

Damskybutik.cz

 

IČO: 43169414

Andrea Houšková

Třebízského 322

Roztoky u Prahy 252 63

 

Obchodní podmínky a pravidla pro nákup zboží v internetovém obchodě Damskybutik.cz:

1. Objednávání
Zboží lze objednat na stránce www.damskybutik.cz nebo na telefonu 731 515 177. Objednání je v obou případech závazné. Firma Damskybutik.cz nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem( e-mail, sms, telefon), který si zvolí v objednávce, o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.
 
2. Dodání
Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím České pošty, PPL, zásilkovna.cz na jméno a adresu objednavatele v rámci České republiky a Slovenské Republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad.
 
3. Cena a platební podmínky
Cena poštovného a balného je dle výběru druhu a rychlosti přepravy a zadává se u objednávky. Doprava zboží je zdarma při nákupu nad 1500kč u přepravce zásilkovny.cz.
Při nákupu nad 2000kč u České pošty a PPL. 
 
4. Vrácení zboží do 21 dnů zdarma
Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 21-ti dnů po obdržení nenošené s původními cedulkami vrátit na adresu firmy Damskybutik.cz   Třebízského 322, Roztoky u Prahy 25263 .
Spolu zašlete spolu s dokladem o koupi zpět na naši adresu s krátkým popisem důvodu vrácení zboží. 
Zpětné zaslání zboží je možné pouze v původním obalu bez známek užívání. Pokud dojde k poškození zboží nebo jeho opotřebení vyhrazujeme si právo vrátit zpět jen polovinu kupní ceny zboží jako náhradu škody.
Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží před posláním zpět pojistit. Peníze za vrácené zboží včetně poštovného Vám vrátíme do 7 pracovních dnů po obdržení Vaší zpětné zásilky, proto pro urychlení vrácení částky prosíme , zašlete s vráceným zbožím  také číslo Vašeho bankovního účtu. Hotovost za vrácené zboží posíláme poštovní poukázkou na jméno objednavatele.
 
5. Výměna zboží 1x zdarma
Vrácení zboží je možné pouze v původním stavu a obalu s původními visačkami s přiloženou účtenkou. Neposílejte zboží na dobírku. Cena vráceného zboží bude započtena s cenou za zboží vyměněné. Je dobré si výměnu předem domluvit telefonicky nebo emailem. U takovéto výměny hradí poštovné firma Damskybutik.cz
U opakované výměny nebo u opakovaného vrácení zboží bez udání důvodu hradí poštovné zákazník.
 
6. Reklamace
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR.  
Zboží lze reklamovat na adrese info@damskybutik.cz  nebo Andrea Houšková , Třebízského 322, Roztoky u Prahy 25263.
Zboží neposílejte na dobírku. Spolu s reklamovaným zbožím zašlete platnou účtenku, krátké odůvodnění reklamace, číslo účtu popř. adresu na kterou chcete poslat hotovost složenkou. 
Reklamace v internetovém obchodu Damskybutik.cz se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku
(především Občanský  zákoník Oddíl čtvrtý - zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě) a zákonem na ochranu spotřebitele.
Vyhrazujeme si právo nepřijímat reklamace na mechanické poškození zboží zejména na knoflíky, zipy a druky.
Dále Vás žádáme ,dbejte na informace o správné údržbě zboží uvedené na etiketě se symboly údržby. Prosím zkuste dodržovat jednoduché tipy o údržbě přiložené ke zboží.
v opačném případě bohužel neručíme za způsobené vady. Proto se prosím, o ně starejte dobře a s láskou.
 
 
7. Ochrana osobních dat 
Naše firma dává serióznímu vyřizování objednávek a reklamací nejvyšší prioritu. Stejně je kladen důraz na ochranu osobních dat. Veškerá data získaná od zákazníků slouží výhradně pro vnitřní potřeby firmy.

Žádná data nejsou poskytována třetím osobám. Jedinou výjimku tvoří externí dopravce, kterému je předáváno nezbytné minimum údajů o zákazníkovi sloužící pro bezproblémové doručení zboží.
 
Děkujeme za důvěru 
Věříme, že jsme Vás přesvědčili o serióznosti a korektnosti internetového nákupu u firmy Damskybutik.cz.
 
 
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování služeb pro Vás.